Princess 492226 Poffertjes maker

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 492226 Poffertjes maker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Cootje1806 27-12-2014

Deze Princess poffertjespan als kerstkado aan mijn schoonouders gegeven.
Helaas wat een afknapper,
Het duurt heel lang voordat ze een beetje klaar zijn (als ze al gaar worden),
laat staan dat ze bijna niet bruin worden.

Totaal geen aanrader dus.

JosHoekstra 19-10-2014

- geen aan en uitknop.
- bereidingstijd veel te lang, om ze bruin te krijgen bijna 20min.
- Vreemd gekraak uit het apparaat met enige regelmaat.

Tip? niet doen

Mauzerik 09-01-2012

Deze poffertjespan als keuzekado voor Kerst via mijn werkgever gekozen. De gedachte was dat bij een elektrische poffertjespan de warmteverdeling beter zou zijn dan bij een traditionele op een gasfornuis. Dat is helaas niet het geval. Sommige kuiltjes blijven duidelijk achter bij andere. Überhaupt is de bereidingstijd dramatisch lang! (lees: veel en veel te lang). Een lichting kost 10 minuten en dan nog worden ze niet mooi bruin. Daarbij zijn er maar 14 kuiltjes. In combinatie met een aantal hongerige kinderen is dat echt fataal. Wat er met de 700w gebeurt die het apparaat verbruikt is werkelijk een raadsel.
Een voetje van het apparaat is ook niet in orde, maar aan de klantenservice van Princess heb je ook niets!
Kortom: Een forse tegenvaller voor mij en een afrader voor andere mensen!

EthelW1 04-01-2013

Bedankt voor je review. Ik had de breston poffertjes pan als kerstkado en het is hetzelfde probleem dus ik dacht ik ga een ander merk doen. Maar als ik jou verhaal lees zie ik er maar van af en hou het op de gietijzeren pan.